۳ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۳۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مطرح کرد:

زلزله ۴ میلیارد تومان خسارت به اماکن ورزشی استان کرمانشاه واردکرد

زلزله ۴ میلیارد تومان خسارت به اماکن ورزشی استان کرمانشاه واردکرد

کرمانشاه- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: زلزله اخیر استان کرمانشاه به میزان ۴ میلیارد تومان خسارت به اماکن ورزشی و زیرساخت های این حوزه در استان وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ارسلان حسینی امروز یکشنبه در دیدار معاون وزارت ورزش و جوانان با استاندار کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری شامگاه ۲۱ آبان خسارت های فراوانی را به اماکن و زیرساخت های ورزش استان وارد کرد و این زیرساخت ها و اماکن به میزان ۴ میلیارد تومان خسارت دیدند.

وی یادآور شد: قرار است برای جبران این خسارت ها وزارت ورزش و جوانان ۲ میلیارد تومان پرداخت کند و از محل اعتبارات داخل استان هم ۲ میلیارد تومان دیگر پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان زلزله کرمانشاه وزیر ورزش و جوانان از همان ساعات ابتدایی بسیار پیگیر کار بودند و دستورات لازم را برای کمک به زلزله زدگان صادر کردند.

وی با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی صورت گرفته توسط وزرات ورزش و جوانان به زلزله زدگان استان، افزود: قرار است ۱.۵ میلیارد تومان دیگر از سوی این وزارتخانه به مناطق زلزله زده کمک شود.

حسینی در پایان از حمایت های استاندار کرمانشاه از بخش ورزش نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با ادامه این کمک ها شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران خصوصا ورزشکاران خانم باشیم.

کد خبر 4181282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha